godgod kvelds

Heisann! I nuet ser jeg på paradise hotel og er super trøtt. I dag skulle jeg egentlig få besøk av jentene så skulle vi i stampen å bade, men så skulle noen være barnevakt ogsåvidere, så vi får ta det igjen en annen dag. Da jeg kom hjem fra skolen sov jeg i tre timer før det var middag. Så kom jeg på at jeg måtte fylle bensin på scooteren, så kjørte bort å fylte bensin og kjøpte melon. Det er så godt! Denne uka på skolen har vi spleiset på mye god frukt også har vi skjært opp og spist i klassen. Åhh det er så herlig og godt, så derfor tenkte jeg å ha det som kvelds i dag, hehe. Nå skal jeg se paradise! Håper alle får en fin kveld videre. Vi bloggest.

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg