Stormberg jakke

Heisan! I dag fikk jeg melding om at jakken min endelig (!!!) var kommet i posten. Så med en gang etter skolen i dag kjørte jeg bort til posten for å hente den. Har ventet i sikkert to-tre uker nå, så var på tide! Jakken er fra stormberg og er kjøpt på nettsidene deres. Jakken satt som et skudd! Jeg liker ikke når dem er helt inntilsittende, og denne var litt løs til kroppen så jeg har liksom plass til en tjukk genser under. Likte også at den var så fresh i fargen! Storfornøyd 😀

Nå skal jeg hive på meg håndballklær også skal jeg på kamp. Er lenge siden jeg har spilt nå, men vi hadde så lite folk til denne kampen så er innbytter til nå 🙂 Håper virkelig jeg blir bedre i kneet til neste sesong! Har så lyst å være fullt tilbake som før, åååh. Jeg får bare være tålmodig og la det gå litt tid. Jeg gleder meg hvert fall til å være med i dag! Nå må jeg springe, snakkes♥

-Hva synes du om den nye jakken?

 

I♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg