Det var sommer, det var sol

Heisann! Håper alle har hatt en super påske, hehe litt treig. Jaja, bedre sent enn aldri. Jeg har ikke hatt tid til å blogge i det siste, så tar det nå. I påsken har jeg kost meg max. Har vært på kino med en gjeng, vært mye ute i båt, gått quizløype med noen kompiser, solt meg i det fine været og vært med typen ♥  Forige uke var gangske stress med tanke på skolearbeid og skolen. Ble sånn plutselig en pangstart med mange innleveringer og lange skoledager. Denne skoleuken er over i morgen, og det er herlig det! Godt å ha fri torsdag og fredag. På fredag skal jeg på jobb da, men det er bare gøy så det er ikke stress heldigvis. 

Ellers så er det sååå vakkert vær ute som dere ser! Så nå skal jeg ut å vaske bil og tjene litt penger hehe. Er så deilig å se at litt grønt kommer frem ute!! Betyr at det nærmer seg sommer hihihi, åååh drømmer meg bort. 

 

Håper alle får en fin dag!

 

 ♥ I

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg