dagens

Heihåå alle! Idag har vært en bra dag! Det var heldigvis en kort skoledag siden vi er ferdig tidlig på onsdager. Vi hadde gym i dag, og da går dagen enda fortere! Etter skolen i dag tok jeg bussen til Knarvik for å sole meg og se litt i butikker hehe. Skulle egentlig kjøpe en bikini, men fant den ikke;(( Søsteren min var ferdig seint på skolen i dag, så da satt jeg på med hun hjem. Kjøpte meg to nye plagg som var såå behaglig å gå i!! Tror nok buksa jeg kjøpte blir den nye favorittbuksen min hihi (søt joggebukse theh) Så nå tenkte jeg å ta meg litt mat og se Paradise Hotel! Tar nok tidlig kveld i kveld, er deilig å få sover skikkelig ut noen ganger! Orket ikke ta frem kameraet i dag.. Men i morgen kommer det nok bilder! I morgen har jeg endelig fått meg frisørtime! Skal få en litt ny farge på håret, hva tror dere jeg skal gjøre?? Ikke så vanskelig hehe! Men jeg gleder meg til å få litt friskere farge og bort med etterveksten hvertfall!! Snakkest i morgen


 
♥i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg