shine bright


// glittershorts cubus // topp bikbok //

Heisann!
I går var jeg i 18årsdag på Lindås og koste meg. Vi stakk først en gjeng bort hos en kompis og var der før vi gikk videre. Det var bra liv og jeg hadde det veldig gøy! Tok ingen anntreksbilder til dere før vi gikk, så tok dem heller idag. Dere får heller tåle et usminket fjes og bustete hår thihi. Dere ser hvertfall hva jeg gikk med. Jeg koste meg og det var en bra kveld! Alt i alt så har jeg hatt en fin helg. I forrige innlegg så så jeg jo at jeg kom til å poste bilder etter jeg hadde vært hos frisøren, men det gikk ikke som planlagt. Jeg skulle egentlig ha noen lyse striper i håret, men jeg gikk som jeg kom føler jeg. Jeg ser hvertfall ikke noe forandring, så jeg tenker jeg skal gå inn igjen nå denne uken å få fikset det. I natt overnattet Joakim hos meg, også tok han buss hjem i ett tiden i dag fordi han skulle på kamp. Håper alle har hatt en super helg og er klar for en ny uke på skolen!!

-Hvordan har du tilbringet helgen din?

 

♥i

6 kommentarer

Siste innlegg