Herlig sommerkveld

Heihei I dag sov jeg leeenge og det var herlig! Var godt at det var fri idag. Etter jeg hadde spist litt frokost stakk jeg bort til Sandra. Senere på kvelden bestemte vi oss for å grille med en gjeng. Da gikk vi å kjøpte litt grillmat og samlet noen fra gamleklassen og grillet og badet i flere timer. Det var veldig koselig å være ilag med noen fra gamleklassen igjen! Jeg badet ikke da heheh, jeg frøs selv om jeg ikke var i vannet! Når vi kom var sola enda oppe, så da var det deilig å sitte i shorts men med en gang solen gikk ned, ble det kaldt. Så da kjørte vi rett hjem til Sandra og tok på oss litt klær. Vi var sikkert ute i fire-fem timer! Vi koste oss mye! I morgen er det skole, siden arbeidsplassen jeg jobber på har fri. Det blir nok en slapp skoledag i morgen, siden vi ikke har noen fag. Tror vi skal gå tur eller noe. Håper alle har hatt en super dag!

-Hva har du gjort i dag? 

♥i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg