Double trouble

HeiDa er endelig uken over, og det er helg. Siden vi har fri på mandag og tirsdag, få får vi langhelg og det skal bli godt! Jeg var på jobb i dag og når jeg kom hjem var jeg så utslitt så jeg sov fra 3 til 7. Spørs om jeg får sove i natt.. Jeg skal være på Lindås til klokken 9 i morgen, fordi da har jeg frisørtime, så må tidlig opp i morgen… Nå har jeg besøk av Henriette snuppa mi. Nå skal vi se film og kose oss. Vi skal se skikkelig grinefilm. Er det noen har sett “The fault in our stars” ? Vi snakkes!

♥i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg