Sporty varm dag


En veeeldig svett og sliten meg


Nye, fine skoen mine 

Hei dere! I natt sov jeg i verdens beste seng hos søsteren min. Hun har seriøst den beste sengen noen gang. Jeg sov som en stein! Jeg stod opp klokken 12 eller noe og hev kjapt på meg en bikini og gikk ut å solte meg i hengekøyen. Det er jo nesten syden varme i Norge, hallo hva skjer?? Deilig er det hvertfall. Jeg valgte i dag, av alle dager å ta meg en joggetur. Som om det ikke var varmt nok fra før liksom hehe. Men jeg sprang ikke så langt før jeg måtte heller gå fort, ellers tror jeg at jeg hadde rennet bort. Det var hvertfall deilig, selv om det var utrolig varmt. Jeg brukte de nye joggeskoene mine som jeg kjøpte i Tyrkia. Trodde ikke dem skulle være så gode å jogge i, siden dem er falsk. Men dem var utrolig nok veldig behagelig å springe i! 

Nå har vi akkurat spist reker her hjemme! Mamma og pappa var i Bergen å hentet scooteren min, siden den var ødelagt (men nå er den endelig fikset) og da kjøpte dem med seg massemasse jordbær og reker, så nå er jeg god og mett! Nå skal jeg i dusjen og se litt serier også kommer Joakim til meg og skal bli over Håper alle får en fortsatt fin dag hva dere gjør på!

-Fortell gjerne hva du har gjort på idag! 🙂

 

♥i 

5 kommentarer

Siste innlegg