Nydelig bryllup


Fetteren min, brudgommen, sang sang til bruden som var helt nydelig!

Heisann dere! Som dere vet, så var jeg i bryllup i går. Jeg har aldri vært i bryllup før, og det var helt fantastisk! Stemningen, folkene, talene, musikken, maten, alt! Bruden og brudgommen var nydelig begge to! Ser hvertfall godt at dem passer ilag <3 Vi hadde de hvertfall helt super og alle var kjempe vakre. Har aldri sett så mange fine kjoler på en dag, hehe! Nå er helgen allerede over, og tilbake på jobb i morgen. Havsportsuken begynner i morgen, så det ser jeg frem til! Selv om jeg jobber så kan jeg heldigvis være med på dagen og litt utpå kvelden. Jeg gleder meg!

-Har du vært i bryllup før?

 

<3i

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg