September

Heisan! Har dere fått med dere at vi er i september?! Jeg kan ikke fatte det! Hallo, det var jo nettopp sommerferie. Jeg har alltid synes at tiden fra sommer til høst går helt sykt fort. Det er jo ikke så rart, fordi det gjør den! 

Dagene går så fort så rekker jo ikke å blogge. På fredag var jeg på fest og hadde det faktisk helt sykt gøy haha, er lenge siden jeg har vært i så godt humør heh…. På lørdag så reiste jeg, Henriette og Even til Bergen å spiste god mat på Fridays og deretter så vi kino. Noen av dere som har sett “let’s be cops”? Den kan jeg ihvertfall anbefale å se, den var så sykt morsom! På søndag var jeg servitør ilag med Henriette i en konfirmasjon, og plutselig var helgen over! Men alt i alt så hadde jeg en super helg, med mye på timeplanen hehe. I går var jeg også i Bergen med klassen og så kino og spiste på Peppes. Det var en laaang film og den varte faktisk i 2 timer og 45 minutter men det gikk helt fint, hadde bare litt vondt i rumpen etterpå hehe.  I dag er det tirsdag og jeg er akkurat ferdig på skolen. Vi var ferdig tidlig i dag, som er deilig! Senere i kveld skal jeg på håndballtrening (mest sannsynlig) meeen det er jo dette kneet mitt som ødelegger alt, så må se litt an. 

-Hva har du gjort i helgen?

 

i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg