Long time, no see

Heisan! Lenge siden sist nå. Jeg er veldig opp og ned med bloggingen. Noen ganger blogger jeg nesten hver dag, og andre ganger kan det ta en uke mellom hvert innlegg. Mye har skjedd de siste dagene, så har ikke hatt tid. I helgen var jeg med jentene og hadde kosekveld også var jeg barnevakt på lørdagen. I går var jeg i Bergen på TGIF ilag med søsteren min og noen av hennes venner og spiste god mat. Jeg bestilte selvsagt sparerips, noe som jeg har forelsket meg i!! Åhh, det er så godt. Men føler meg mett i to dager etterpå, hehe. Skoledagen var slapp. Var bare to i klassen i dag, siden resten var i praksis, så vi gjorde noen oppgaver så fikk vi gå hjem. Føler meg ikke helt topp form i dag, så skal bare slappe helt av slik at jeg kommer meg på skolen i morgen. Håper alle får en fin dag videre! bildene ble tatt i dag tidlig faktisk, for en gangs skyld hadde jeg god tid!!

-Hva gjør du på om dagene?

 

i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg