todays


// skjorte fra only // bukse fra bikbok // sjal fra veromoda // klokke cmyk //

Endelig er det snart helg! I morgen skal jeg være i barnehagen hele dagen, så da går nok dagen fort! Rett etter jobb skal jeg være med Henriette til Åsane så skal vi shoppe litt, som er utrolig lenge siden jeg har gjort nå! Senere på kvelden i morgen skal vi i 18 årsdag som blir nok gøy! Håper jeg finner meg en fin kjole i morgen som jeg kan gå med, siden nesten alle kjolene mine har jeg lånt bort. rotet bort eller er lei av hehe. Så får håpe jeg finner en fin en. På lørdag skal vi jentene feire Eli Maire med ost, kjeks og vinkveld  hihi. Så på søndag får jeg slappe av litt!

-Hva er dine planer for helgen?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg