A day like this

Idag har jeg bare lagt i sengen. Sett litt serie, sovet litt, gjort unna litt skolearbeid. Tror det var best for megselv at jeg holdt meg hjemme idag. Har hatt sånn hodepine og vært kvalm i hele dag. Er ikke kvalm nå lengre, har bare litt vondt i hode. Men kommer meg nok opp fra sengen i morgen! Jeg blogger forresten fra mobilen nå, via den bloggappen. Den funker jo fint! Greit å ha om jeg skal noen plass uten dataen min og kameraet mitt, så får jeg fortsatt oppdatere dere via mobilen. Eneste ulempen er at det er mobilbilder, men det klarer dere! Bruker jo nesten aldri det uansett!

Vil forresten si tusen takk til mange fine kommentarer og tilbakemedinger på innlegget i går. Det sitter jeg stor pris på. Stor klem til alle dere ♥ 

 
-Noen andre som har tilbrunget denne dagen i sengen?

 

 i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg