all white

Heisan! Da er jeg hjemme igjen fra Trondheim. Det var en veldig fin tur og jeg koste meg som alltid, veldig mye. Er alltid like godt å se hverandre igjen! Skoledagen var kjedelig men jeg kom meg igjennom den heldigvis hehe. Vi har allerede stor prøve i morgen, 3 dager etter høstferien!! Det synes jeg er litt tidlig. Hadde vært greit om prøven var liten, men det er den ikke. Dette er en prøve som teller mye tror jeg. Så nå tenkte jeg å pugge litt. Har ingen planer idag utenom håndballtrening klokken 6 til 8. Eller kanskje jeg skal ut å lærekjøre litt med mamma. Om jeg er heldig kan jeg lærekjøre til Knarvik å ta litt sol hehe. Nå må jeg pugge litt før middag (ovnsbakt laks ) Beklager for dårlige bilder, bildene ble jo helt lys og ser ut som det er ganske dårlig kvalitet. Tror jeg må ha meg et kamerakurs… 

-Hva gjør du i dag?

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg