Ukens spørsmål

Hei! Tenkte å kjøre i gang ukens spørsmål om dere lurer på noe. Ser av og til at det kommer ulike spørsmål i kommentarfeltet, så tenkte å heller samle alle her så kan jeg svare på alt i ett innlegg! Vet ikke om dere har noen spørsmål å komme med eller ikke, men jeg prøver! Jeg kommer til å svare på spørsmålene i slutten av uken. Dere kan spørre meg om det dere lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan. Om dere synes sånne ting er gøy at jeg har på bloggen, så kan jeg fortsette med det om dere vil. Jeg tar det litt som det kommer, og om det kommer spørsmål inn, så ser jeg 🙂

-Spør i vei!

 

 i 

11 kommentarer
    1. savner du forholde ditt med joakim? ønsker du at det blir dere igjen?
      Dere var så søte sammen <3
      Hva er ynglings butikken din?
      favoritt minne?

    2. hva liker du ved å være singen? ville du heller vert i et forhold?
      dine tre favoritt vinteranntrekk? hva synes du om uggs?
      hvorfor tar du nesten aldri bloggbilder ute?
      hvor kjøpte du de hvite skoene dine?
      hvor lang tid bruker du på å fikse deg til en vanlig skoledag? hvortid står du opp?
      kan du lage en “morgenrutine” og “kveldsrutine” video?
      kan du ha videoblogg, det er mye gøyere å se på 😀
      hva spiser du til frokost, lunsh og kvelds?
      spiser du mye snop og usunt til vanlig, eller spiser du mye sunt? 🙂

    3. Klipper du deg ofte? hvordan får du så langt å fint hår!!?
      Bruker du mye glattetang eller har du så glatt hår?

    4. Ka syns du om klassen din og får du gode karakterer?
      Ka liker du best å drikke på fest?
      Kor masse penger bruker du i måneden på shopping?
      Har du en jobb?
      Ka er favorittfaget ditt på skolen?
      Kem er din beste guttevenn?

    5. Hvor er joggebuksen som du har på deg i innlegget “Typisk søndag” fra?
      Har du noen spesielle hårprodukter du kan anbefale (utenom bead head)?
      Jobber du?
      Hva er favoritt plagget ditt?
      Hva liker du best å gå med på fest?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg