Resultat av vipper

Heisan! På søndag var jeg som sagt å fikk vippeextentions i den nye salongen i Knarvik/Isdalstø. Blir like fornøyd hver gang! Øyenvipper har mye å si, det merker jeg godt på de dagene jeg går uten mascara. Selv om det er utrolig godt å gå uten sminke så føler jeg meg nesten litt syk eller slapp de dagene jeg går uten. Men nå slipper jeg å tenke på det! Nå kan jeg våkne fresh og slippe å bruke ekstra lang tid om morningen på mascara! Under på bildet ser dere forskjellen med og uten vippeextentions. Føler hele blikket løfter med lengre vipper. 

I dag var jeg ferdig tidlig på skolen, ettersom vi var på kjøkkenet i hele dag (utenom første time da det var prøve) å lagde kylling taco og lussekatter. I halv to tiden var jeg ferdig, så nå ligger jeg å slakker litt i sengen før jeg skal til Knarvik med Henriette senere. Håper alle får en super dag i dag! 

-Hva synes du om resultatet? Hadde gjort dagen min om du klikket HER å likte siden min på facebook 

 

8 kommentarer

Siste innlegg