All black everything

Topp bikbok LeneOrvik
Bukse Dr. Demin 
Sko shueday

 

Skal selvsagt ikke gå med dette i kveld, ettersom det er nyttårsaften. Da skal jeg pynte meg opp med en svart paljettkjole. Jeg gleder meg og ser frem til i kveld, har ventet på denne kvelden i ett år jo! Nyttårsaften er alltid god stemning. Nå skal jeg spise hos tanten min, så skal jeg videre på vors før jeg skal ut. Håpe alle får en super kveld med masse fine fyrverkeri. Vi snakkes til nesten år snuppiser. Takk for det gamle, jeg ser frem til det nye. loveu ♥ 

 

-Hvor skal du i kveld?

 

♥ i 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg