Tilbake til gamle rutiner

Første innlegg i 2015 wiii! Var ikke så heldig med starten av det nye året. Jeg fikk høy feber og har fått halsbetennelse. Feberen er heldigvis gått litt ned, men halsen er fortsatt sår og vond. Tenker at det er gøy å være forkjølet  fordi jeg tenker at da hører jeg ut som Brooke Davis, meeen jeg kan ikke med hånden på hjertet si at jeg høres ut som henne akkurat hehe. Kanskje det motsatte. Men jeg hiver i meg halspastiller og hostesaft, så jeg håper jeg kommer meg ganske snart.

I går var min første dag på skolen etter ferien, ettersom jeg var syk på mandag. Jeg var bare på skolen til rundt 11 siden vi hadde prøveeksamen forberedelser. Så prøveeksamen kom litt som et sjokk på meg i dag, selv om jeg visste at jeg skulle ha den. Jeg var ikke godt nok forberedt og følte ikke at jeg presterte noe godt, men jeg ble fornøyd med karakteren min! Glad at det er overstått. I morgen har jeg fri, som er helt sykt herlig. Resten av halvklassen skal ha prøveeksamen i morgen, så da får dem som hadde i dag fri. Skal bli deilig å sove lenge i morgen, og vite at jeg ikke må stresse meg opp på skolen. Senere i morgen skal jeg ta påfyll på vippene mine, men det er ikke før senere på kvelden i morgen. 

 

Nå tenkte jeg å se den nye episoden av pretty little liars, wææ ååh det er så spennende! Akkurat nå ligger jeg i sengen under godt og varmt teppe. Leser litt i moteblad og søker litt på weheartit, så får jeg så mye inspirasjon til alt mulig! Har ikke fått mulighet å takke alle som har fulgt med på bloggen min dette året som var, så det vil jeg si tusen takk for og håper dere vil bli med meg dette året også  

 

i 

5 kommentarer
    1. Du er nydelig!
      Så bra du var fornøyd med karakteren din på prøveeksamen! Du må stå på videre, og håper du får den motivasjonen som du trenger til å fortsette. Jeg har troen på deg som sagt på et tideligere innlegg. Stå på, du er best! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg