Lynrask helg


Malene, Henriette, Eli Marie, Frida, meg, Andrea, Andrea og Sandra 

Heisan! Litt sent innlegg , lagå! Det er søndag igjen, og helgen har denne gangen også gått lynraskt. Jeg føler jeg nettopp gikk ut av klasserommet og fikk helg. Men i morgen er det mandag igjen, så da er det fullt kjør med blanke ark. På fredag var jeg på ball på samfunnshuset på Austrheim. Vi var noen jenter (+3 snille gutter) på vors før ballet, som var utrolig koselig. Mye jentesnakk, spill, lek, dansing og sang. Jeg synes selv det var gøyere før ballet enn på selve ballet ettersom alle ble splittet og det var sykt mange på ballet som jeg aldri hadde sett før. Men alt i alt så var det en bra kveld og jeg koste meg med resten av jentene. 

De siste 24 timene har jeg lest bok og spilt kort. Strømmen har vært borte på grunn av været. Vi tente på alle stearinlys og fyrte i ovnen slik at vi fikk litt lys så vi kunne se. Før i dag kom heldigvis strømmen tilbake og da hoppet jeg i dusjen og brukte lang tid. Akkurat når jeg kom ut av dusjen gikk strømmen igjen så fikk ikke fønet håret, men det var ikke det viktigste. Nå er strømmen heldigvis tilbake. Nå har Henriette akkurat gått og vi har spilt Rome, som er et veldig gøy kortspill. Linnveig hadde også besøk av noen jenter, så vi spillte alle ilag. Nå er jeg ganske trøtt, så nå skal jeg ta meg litt kvelds så skal jeg ligge meg! God natt alle, håper alle har hatt en fin helg!

 

-Hva gjorde du i helgen?

 

i 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg