black beauties



1. her her 3 her 4 her 5. her 6.her 7. her 8.her 

 

Heisan! Ligger i sengen akkurat nå før jeg skal ligge meg og ser på alle de fine klærne dem har på Nelly. Jeg elsker å bare titte og se på alle klærne, uten å faktisk kjøpe noe. Selvfølgelig liker jeg bedre å shoppe noe, men jeg kan ikke gjøre det hver gang. Da hadde det blitt dyrt og jeg hadde blitt fattig 🙂 Jeg blir helt forelsket i klærne dem har på nettsidene, de har så mye fint! Om jeg har gjort rett så skal dere få 10 % rabatt på alle kjøp hos Nelly om dere shopper via DENNE linken.

I dag var jeg hjemme fra skolen, ettersom jeg har hatt så utrolig sterke hodesmerter i så og si hele dag. Er vondt bare jeg har øyene åpen, men nå har jeg tatt paracet og den kjenner jeg funker. Nå føler jeg meg mye bedre, og er klar for skoledagen i morgen. Rett etter skoledagen i morgen skal jeg til fysioterapeuten min for å trene litt og deretter behandling på kneet. Ellers har jeg ingen planer for morgendagen, uten om å glede meg til fredag og helg hihi! Nå skal jeg lalle, god natt alle! 

 

♥i

9 kommentarer

Siste innlegg