Skidag

Heisan! I går var jeg i Eikedalen med skolen min. Vi reiste i halv 9 tiden ca og var i Eikedalen til klokken var rundt 3 om jeg ikke husker helt feil. Jeg har aldri vært noe flink å stå på slalom, men jeg synes det er veldig gøy når jeg først prøver. De andre jentene er jo faktisk rå på ski, så de lærte meg litt teknikk og sånt. Er veldig glad for at de tok seg tid og og gadd å hjelpe meg hehe, de er best♥ Jeg prøvde meg på stolheisen faktisk, i håp om at jeg fikk ta den ned igjen også, men det funket ikke. Så da måtte jeg stå på ski ned, og var nede igjen etter en time etter mange knall og fall hehe. Men alt i alt, så hadde jeg det utrolig gøy og vi var heldig med været. Jeg var hjemme i 6 tiden på kvelden, så det var en lang dag. Vi stoppet på vei hjem og spiste på maccen. Når jeg kom hjem kl 6 ca, gikk jeg rett å lå meg og sov til i dag tidlig klokken halv 9, så er godt uthvilt nå hehe! Nå skal jeg ha meg litt mat også skal jeg ha gym! Vi snakkes

-Liker du å stå på ski?

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg