Body jewelry

Hei! Jeg elsker å pynte meg med smykker og lignende og endelig har jeg fått tak i flash tattoo. Det er så fint, og det var helt tilfeldig at jeg fant det i en butikk når jeg var på shopping. Jeg kjøpte også kropp smykke som jeg fant på H&M. Det kommer nok mye til bruk! Har ikke så mye mer å skrive til dere i dag, ville bare vise dere bildene av flash tatoveringen og smykket 🙂 Resten av dagen skal jeg pugge til prøve som jeg skal ha i morgen. Hvor irriterende er det ikke å ha prøver på mandager? Kanskje når jeg trenger en pause i puggingen, kan jeg gå ut å ta bilder av den nye kjolen min. Men først, studie!

Vi blogges

 

♥i

5 kommentarer
    1. Hei Ingvild så fine bilder av deg
      du er en pen jente
      Så fint Antrekk du har på deg
      det kledde du da
      Hvor lenge har du blogget?
      så fin blogg du har
      ha en fin dag i morgen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg