Sunshine in my hair

Bukse bik bok Topp H&M Skjorte only Sko H&M Solbriller H&M

 

Hei igjen! Det er så fint vær i dag, så det suger å sitte inne å pugge hele dagen. Nå har jeg pugget til prøveeksamen i flere timer, og føler meg helt ok forberedt til i morgen. Det er mye å huske, og det er mye stoff å gå igjennom så alt kan jeg ikke nei! Men det får gå som det går i morgen, så er jeg fornøyd uansett, fordi jeg har gjort mitt beste ihvertfall! Bedre en det kan jeg ikke. 

 

Åh, det er blå himmel, kveldssol og grei temperatur ute. Vi er faktisk i slutten av april folkens! Det er snart mai, og er faktisk sykt nærmt sommeren! Det har gått så utrolig fort fra januar til nå. Månene bare flyr forbi! Nå håper jeg at siste delen av skoleåret går like fort. Plutselig er det sommerferie, ååh så jeg gleder meg. Det tipper jeg nok at jeg ikke er alene om. Vi har forresten fått i gang igjen badestampen vi har ute i hagen, så nå er den varm og god. Merket spesielt i vinter at det hadde vært godt å sittet seg i stampen noen kvelder, men det gikk ikke siden den var ødelagt da. Men nå kan jeg ta meg et bad i stampen når jeg vil hihi. I sted når jeg var ute å sjekket hvor varm den var, viste målestokken 40 grader! Åh, skal bli godt med et bad i helgen ja!

 

Nå skal jeg ha meg litt mat, ettersom jeg glemmer å spise når jeg pugger. Tenkte å spise litt mat imens jeg ser på bloggerne, også skal jeg pugge litt mer sånn at jeg har det meste på plass til i morgen! Håper alle har hatt en fin dag. I morgen er det fredag, jippi, hold ut- snart helg!!

 

♥i

7 kommentarer

Siste innlegg