This time of the year


//bukse only //topp bikbok //klokke cmyk //sko h&m //

Heisan! Long time, no see! Kameraet gikk tom for strøm når jeg tok bildene, så ble bare dette ene! Har faktisk vært på farten de siste dagene, så har glemt bort bloggen litt. Eller jeg glemmer den jo aldri bort, men jeg har ikke postet noe innlegg. Det er alltid slik når jeg ikke har postet et innlegg på lenge, så ligger tankene å bare surrer og tenker “nå må neste innlegg komme” haha, sært. Uansett så var jeg i Bergen med klassen i går på halvveis “avslutning”. Vi var på akvariet og så på sjøløveshow, pingviner, slanger og all slags mulige dyr. Jeg har vært på akvariet en del ganger nå, så var ikke like spennende. Men det var uansett koselig å være ilag med klassen for samholdet. Etterpå gikk vi å spiste på Egon hvor jeg kjøpte meg tacosalat hihi. Etter det kunne vi egentlig gjøre det vi ville gjøre, så da så vi i butikker og shoppet litt. 

 

I dag skal jeg og min mor ut å lærekjøre litt, så tror snakket om å kjøre til Bergen siden det er Bergenfest og torgdager. Så får se om jeg overlever kjøreturen, er jo alltid sykt mange folk, turister, biler, båter osv. Men jeg får prøve, dere finner sikkert fort ut om jeg ikke kommer levende hjem igjen dersom det ikke kommer noe blogginnlegg på lang stund :-)) hehe neida. Tenkte uansett bare å ønske dere alle en god helg, så snakkes vi!! Klemzz

 

♥i

5 kommentarer
    1. Hei Ingvild så fint bilde av deg
      du er en pen jente
      så fint antrekk du har på deg
      det kledde du da
      Jeg vil se deg med ¨blå jeans?
      når skal jeg få sett deg med blå jeans?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg