Sommerens must have!



♥1 her ♥ 2 her ♥ 3 her ♥ 4 her ♥ 5 her ♥ 6 her ♥

 

Heisan! Har drømt meg bort på nelly sine sider i det siste. De har fått så utrolig mye fint inn nå i det siste! Synes spesielt de har fått inn mange fine og knæsje bikinier. Jeg elsker å gå med bikini i sterk farge fordi da ser man brunere ut, hihi. Ellers var det ganske mange fine jumpsuiter som de også nettopp har fått inn. Dersom dere klikker på linkene over, finner dere bikiniene og jumpsuitene som jeg har linket til. Jeg synes ihvertfall alle var helt superfine og et must til sommeren! 

 

Nå er vi faktisk i siste uken før sommerferie!!! Herregud det er helt sykt. Føler på en måte at dette året har tatt eviiiigheter, men på en annen måte føler jeg at det bare har sust forbi, haha. Uansett- jeg er fornøyd og glad for at det bare er 3 skoledager igjen så feriiieeee!! Hallelujaaa, blir så bra ♥ Jeg føler jeg har tatt sommerferie allerede, så ble så glad når vi ikke kom opp i muntlig idag! Uansett, nå skal jeg lage taco til mamma kommer hjem så skal jeg til knarvik med jentene senere. Vi snakkes, puss♥

 

♥i

#ad #annonselink #annonse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg