Spreke jenter

Heisan! Nå ligger jeg faktisk i sengen og slapper helt av og har vondt i kroppen. Jeg merker at jeg ikke er så godt i form for å si det sånn. I går var jeg og Ane på fjelltur og vi gikk ca en halv mil. Jeg har ikke trent på evigheter, så kjenner det allerede i kroppen at jeg har gangsperr. Men det var godt å komme seg litt ut i går, og ikke bare ligge hjemme i sengen som jeg har en tidens å gjøre når jeg har fri….. Jeg skal faktisk kanskje på fjelltur idag også med jentene! Vi skulle egentlig gå alle jentene på tur i går, men så var det bare meg og Ane som kunne (gadd), så vi skulle heller ta det igjen i dag. Så får se om vi går opp til Skausen i dag eller ikke. 

Ellers ønsker jeg alle en fin start på den nye uken! Vi blogges♥ Jeg går helt tom for ideer å blogge om når jeg ikke gjør på noe, så kom gjerne med forslag om hva dere ønsker å se. Alt fra antrekksbilder til sommerplaner eller noe, dere bestemmer. Vi snakkes ♥

 

♥i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg