Tusenfryd

Tusenfryd – dagen er din!

Hei! Er det noen av dere som har vært i tusenfryd før? Jeg synes det høres og ser så utrolig gøy ut. All energien, spenningen og alle menneskene. Jeg elsker spenning og det jeg elsker mest av alt er å vite at jeg lever litt farlig. Derfor elsker jeg alleslags berg-og-dal-baner og karuseller. Det å ikke ha kontroll over noe, og bare la det gå som det går. Akkurat slik er det i berg-og-dal-baner og derfor liker jeg dem. Jeg hadde elsket å fått en tur til Tusenfryd med noen gode venner, det hadde virkelig vært toppen av sommeren! Om jeg hadde fått en tur til tusenfryd hadde jeg gledet meg mest til å tilbringe tid med gode venner på en slik plass! Å kjenne adrenalinet i kroppen og ha energi i kroppen fordi du vet du skal gjøre noe gøy. Det hadde toppet hele sommeren! For å besøke nettsidene deres kan du klikke på denne linken www.tusenfryd.no og der kan du lese deg opp og få mer informasjon og se flere bilder.

 

#ad #konkurranse 

 

♥i 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg