Update

Hei! Så lenge siden jeg har i det hele tatt logget meg inn på bloggen nå. Har savnet å skrive til dere, men har også vært litt deilig om jeg får lov å si det. Uansett, det har skjedd sykt mye siden sist! Jeg har vært i Trondheim å besøkt familie som var veldig koselig. Jeg har også fått jobb folkens!! Endelig haha. Nå har jeg noe til å ta meg til om dagene og jeg får tjent egne penger, noe som jeg trenger. Jeg jobber på Rimi på Mastrevik Torg og stortrives der. Ellers så var jeg på utkant festivalen som var helt sykt gøy! Jeg sov i telt i fire dager, så det var utrooolig deilig å komme hjem til min egen seng i går kveld. Tenkte å vise dere et innlegg senere med bilder fra festivalen, om dere vil. 

Er koselig å se at mange av dere har vært innom bloggen min selv om jeg hadde pause. Jeg trengte en liten pause, men nå skal jeg prøve å være tilbake igjen så godt som jeg kan, så snakkes vii ♥♥

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg