40 spørsmål

1. Tre ord om meg: Spontan, engasjert og eventyrlysten.

2. Det første jeg gjør om morgenen: slumrer alarmen.

3. Når jeg hører på musikk blir jeg: i godt humør

4. Jeg gleder meg til: å reise til Miami!

5. Klesskapet mitt er fult av: kjærlighet

6. Når jeg skal pynte meg: bruker jeg lang tid

7. Jeg brenner for: å oppleve verden

8. En liten hemmelighet om meg: jeg er veldig lettskremt

9: Jeg føler meg på topp når: det er helg

10. I kaffebaren bestiller jeg: ingenting

11. I baren bestiller jeg: vodka redbull

12. I vennegjengen er jeg: den spontane

13. I familien er jeg: den minste

14. Jeg kan ikke leve uten: familien min

15. Uvane eller ikke uvane: bruker mobilen hele tiden

16. Om natta: sover jeg

17. I veska har jeg: sminke og tyggis

18. Trening er: motiverende

19. Politikk er: ikke noe for meg

20. Kjærlighet er: urettferdig

21. I vinter skal jeg unne meg: glede

22. Ved sengekanten har jeg: mobil laderen

23. På kjøkkenet er jeg: ikke så flink

24. Jeg er dårligst til: skole

25. Jeg er flinkest til: å utsette

26. Jeg elsker: søstrene mine

27. Hva jeg vil med livet mitt: nå mine mål

28. Jeg beundrer: pappa

29. Det beste jeg vet: klær

30. Barn er: krevende

31. Jeg er medlem i: 

32. Jeg tror på: havfruer

33. Du visste kanskje ikke at jeg: har hatt 4 blogger

34. På kvelden er jeg: trøtt

35. Som venn er jeg: trofast

36. Når jeg har fri: tar jeg meg en middagslur

37. Når jeg jobber: gjør jeg det jeg får beskjed om

38. Det er lov å lyve hvis: det er aldri lov å lyve

39. Om fem år er jeg: 23 år og flyvertinne

40. Om ti år er jeg: 28 år og kanskje har en familie? Hvem vet.

 

Likte dere et slikt innlegg?

Husk å stem på meg HER

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg