Jeg reiser til Miami!!

Hei! Herregud så spennende, jeg skal på språkreise til Miami!!!  Det er helt sykt og jeg gleder meg utrolig mye til å få minner for livet og ikke minst være med på en utrolig opplevelse og se verden. Jeg elsker å reise og oppleve, og å reise til Miami helt alene vil nok oppfylle det! Jeg skal på språkreise og skal være i to uker. Jeg reiser 21 mars 2016 (som er 189 dager til) og jeg skal studere engelsk. Heldigvis for meg så får jeg ikke noe fravær fra skolen ettersom vi har vinterferie og påskeferie ilag dette året, som vil si at jeg har fri i to hele uker. For dere som lurer på hva jeg skal gjøre på i Miami i to uker, så skal jeg gå på skole og har bestilt almenkurs som vil si at jeg er på skolen 28 timer på en uke. Da får jeg også mye fritid som jeg kommer til å utnytte alt jeg kan! Tenk da- meg på stranden i Miami, lære meg å surfe, gå rundt i byene å shoppe, oppleve en hel haug! Jeg kjenner jeg får adrenalin i kroppen bare jeg skriver om det her. Neste år kommer til å bli helt supert og jeg klarer nesten ikke vente!! Jeg får vell bare smøre meg med tålmodighet og heller glede meg. Jeg skal bo på EF Campus, som er små rom som ligger skolen, bare skritt fra klasserommet mitt. Skolen ligger helt nede med Miami Beach. Når jeg ser ut klasserommet, ser jeg rett på stranden liksom. Vedder på at jeg kommer til å klø i fingrene ved å komme meg ned til stranden i de siste timene i klassen. 


På bildet over til høyre ser dere skolen som jeg skal gå på. Så fint plassert i forhold til stranden!

 

The faster way to learn a language is to live it

♥i 

17 kommentarer

Siste innlegg