fri-yay

Hei dere Denne uken har vært veldig rolig ettersom jeg ikke har vært på skolen siden jeg ikke har vært helt i form og ikke klart. Alikevell så er jeg glad for at det er fredag og helg. I dag skal jeg ta det helt rolig og spise mye snop og se serier i hele kveld, hihi. Har enda ikke sett den nye episoden av pll eller kuwtk så de står på listen først! Ellers så hadde jeg jo egentlig tenkt å ta antrekksbilder til dere i dag fordi jeg har fått meg noen fine, nye plagg som jeg bare elsker- men selvfølgelig så ligger minnekameraet mitt hos pappa- og jeg er hos mamma. Så ingen antrekksbilder da! Sykt surt og irriterende fordi i dag hadde jeg faktisk planlagt å ta bilder og gjorde meg klar også ser jeg et kamera med ingen minnekort i, jepp!  Ironisk at jeg husket både kameraet og kamerastativet, men glemte ofc minnekortet. Jeg har heller ikke mulighet til å hente det, så da får det vente! Men dere skal få se de nye plaggene en dag uansett! Dere ser vell litt av jakken på bilde under, elskeeer den!

friday~series~candy~relax~bed

 

Forresten, en ting jeg gleder meg helt sykt til og som jeg ikke har sagt! I morgen skal jeg på horisont i Åsane til frisøren. Det kommer til å bli store forandringer, og jeg gleder meg såå mye til å se resultatet. Hva tror dere jeg skal gjøre? Jeg skal både klippe meg og forandre farge, hva tror dere? Mørkere eller lysere? Kjenner på håret mitt at det trenger virkelig en oppussing, haha. Så det skal bli godt å få det fresht igjen! Dere får se bilder i morgen

 

♥i

5 kommentarer

Siste innlegg