Let’s go march

Hei alle fine! Vi er i mars, hallo wææ det går fort og jeg er så glad for det!! Mars er en måned jeg har gledet meg til i nesten ett år nå og endelig er den her! Er mye gøy som skjer fremover og som kommer til å bli minner for livet♥ Jeg lå ut et innlegg for noen uker siden om at jeg tenkte å ha en spørsmålsrunde på video, men jeg trenger litt flere spørsmål fra dere. Spør meg om det dere lurer på om Miami turen, om personlige innlegg jeg har lagt ut tidligere, om det dere lurer på! Om dere har et spørsmål så kan dere spørre meg HER 🙂

I dag har vært en fin dag og jeg har støttet kreftforeningen med å gå med bøsse. Jeg gikk “ruten” som jeg skulle gå og ble ferdig etter ca to timer. Håper de fleste av dere (alle!!) har støttet kreftforeningen eller gått med bøsse selv, fordi det er en viktig sak som alle har en forbindelse med. Nå har jeg og mamma nettopp bestilt pizza og skal snart hente den så skal vi kose oss med pizza og serier resten av kvelden. Fin helg! Jeg fikk foresten en pakke i posten i går som jeg har ventet på lenge. Tenkte å blogge om hva jeg fikk i morgen eller senere. Veldig gøy og praktisk! Håper alle har hatt en super helg, vi snakkes

 

♥i

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg