Refreshing coconut in the sun

(Lokal tid 18.30)



‘Hei alle fine! I dag har jeg vært i sola i hele dag. Jeg stod opp i 10 tiden, og gikk rett ned til bassenget. Når de andre var ferdig på skolen så gikk vi ned på stranden. Vi har i flere dager gått forbi en mann som selger kokosnøtter, og har alltid hatt lyst å smake. Så i dag gjorde vi det endelig! Det var en spesiell smak, men jeg likte den! Sola er fortsatt oppe, men vi var så sulten så vi gikk inn igjen til middag. Man blir faktisk sykt utmattet og sliten etter en hel dag i solen. Senere i dag skal vi på automatic, et utested som er veldig kjent for alle EF studenter, så det ser jeg frem til! Men først skal jeg i dusjen og fikse meg. I går hadde vi forresten en veldig avslappende dag der vi bare gikk i gaten i Lincoln street og vinduhoppet hihi. Det kom forresten en ung mann bort til meg som spurte meg om jeg kunne tenkt meg å jobbe for han i hans modellbyrå- hvor kult er ikke det? Folk er så åpen og vennlig her og det er så gøy! Senere på kvelden satt jentene og jeg ute med noen gutter å spilte kort og slappet av. 

 

Nå skal jeg hive meg i dusjen etter en lang dag med både klor og saltvann! Håper alle får en fin dag/kveld. Vi snakkes

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg