BEACH’IN

Hei hå alle! Nå har jeg nettopp komt inn dørene etter en fridag på Anfi stranden i Arguineguin. Det er så fint på den siden av øyen! Min danske kollega, Michelle hadde også fri så vi tok en bil og kjørte bort dit. Det tar ikke lengre enn ca 20 minutter med bil så det var ikke den lengste turen! Vi lå ikke så alt for lenge ettersom det faktisk var sykt varmt! Men det var godt å endelig få litt sol på kroppen isteden for å bare sitte på kontoret å se ut vinduet på solen haha! Det trengtes nå! Så nå er jeg full i saltvann og tenker jeg skal ta meg en god kald dusj.
 

Så nå skal jeg i dusjen også tenker jeg å vaske litt klær før jeg skal gjøre meg klar for guidemandag igjen! Herregud, følte jeg nettopp blogget til dere at jeg skulle ut på guide mandag – også er det mandag igjen! Dagene går så fort at er det gale. Såg forresten nå når jeg kom inn i lyset i speilet at jeg har fått skille fra dobbelthaken min! Haha åneiii! Ikke akkurat det fineste nei.. MENMEN sånn går det! Litt for mye guidemat kanskje? Hm. Uansett nå hopper jeg i dusjen. Vi snakkes dere!

 ♥i

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg